W ramach prowadzenia dla Państwa ksiąg handlowych wykonujemy następujące czynności:
- Kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym
- Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
- Prowadzenie księgi głównej, pomocniczej, ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz ewidencji dla podatku VAT
- Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
- Miesięczne rozliczenia podatku dochodowego
- Sporządzanie do GUS sprawozdań statystycznych
- Sporządzanie bilansu z rachunkiem zysków i strat, rachunkiem przepływów pieniężnych oraz przygotowywanie informacji dodatkowej
- Sporządzanie i dostarczanie do Urzędu Skarbowego zeznania rocznego CIT-8
- Bieżąca kontrola zobowiązań i należności, wystawianie potwierdzeń sald
- Na dzień rozpoczęcia działalności otwieranie ksiąg handlowych wraz z utworzeniem Zakładowego Planu Kont